Thursday 4 October 2012

UNTUK AWAK LAH sayunk ..

awak ..
jangan pernah berhenti untuk terus mencintai saya ,
jangan pernah berhenti menyayangi saya ,
jangan pernah tidak merindukan saya ,
jangan pernah tidak mengingati saya,
KERANA ..
saya tidak pernah berhenti untuk terus mencintai awak ,
saya tidak pernah berhenti menyayangi awak ,
saya tidak pernah berhenti untuk merindukan awak ,
saya tidak pernah tidak mengingati awak ..

awak ..
saya nak awak tahu yang saya ...

tak sanggop untuk kehilangan awak selamanya
dalam liku2 hari saya ,
saya takot untuk awak pergi dari hidup saya ..
saya takot untuk hadapi hari2 saya tanpa awak .


p/s --> hye sayunk , saya taknak taip byk2 sebab saya tahu awak mesti bosan sebab asyik bende yang sama ja saya nak cakap kat awak .. sorry , btw thank you so much for everyting .Thanks untuk cinta, sayang, kasih n semuaaaa la yang dah awak bagi kat saya .Saya bahagia dengan semua nieh .. 
Ingat....selamanya saya akan sayang dan cintakan awak..




--cikagarpink--


No comments:

Post a Comment