Wednesday 10 October 2012

rabu's celita .

hye , assalamualaikum .. 

hari nie macam biasa lah masih lagi berkampong dalam makmal fizik .. dah takda tempat kan , kan pmr skang nie .. so kami nie diusir la pergi berambos . tokley dowk situ nanti ganggu orang exam . ermmh ..
sampai skolah tadi dan lagi dok toturial turban kat fazera , hehex sory yer pinjam kepala sat noh . si fazera nie buat p lah apa pon bukan nak kisah keja nak tido jee . huhu lepas tu p baca quran plak . cikgu panggil baru la kalot nak jalan p baca . hehe dah jadi rutin harian dah tuh ..

 ha bagoih ar hari nie ramai yang takda dalam kelas sebab p kem ada latihan menembak . wow best , untung la depa yang p tu .. termasok ler pompuan tu belagak nak mampoih . hah bagoih la jgak dia p sunyi sikit kelas kalo tak dengar suara dia ja dok gedik2 bajet manja konon . puiih ~ heran pa aku ? sikit tak kisah .. nasib baik aku dah baik sikit skang nie . sikit jer .. haha kalo dak bengkak mulot macam ari tu aku tenyehh . 

lpas perhimpunan pagi tu naik ler kat makmal .. subjek mula2 math , ya allah boring gilo belajar math pagi2 nieh . nasib la satu masa ja cikgu plak masok lambat , hee horey2 la kami nie .. dok makan bagai .. time nak sumbat biskut dalam mulot tiba2 zam jerit , eeeh ada tebuan laa kat tut tut ezza .. terlompat kami semua .. ala sean ezza tercengang2 dia tak tau apa .. yang aku , zam , rafika seap berGANGNAM DANCE lgi . maklom lah skrang nie kan tengah demam gangnam ..hahaha nasib la ada hero yang selamat kan ezza . sapa lagi si fazera tuh lar , takda perasaan betoi pompuan nie .. cilex ja macam takda apa2 uh . lembik tebuan tu kena smack down dengan fazera . 

then time sejarah pulok ..hee malu , nak gelak pon ader gak nieh ! WHY ?  tadi msa tengah belajar tetiba ja cikgu pendek tuu cita pasal thailand . ooh dok cita bagai lar , orang2 thailand sana nuh cantik segak putih lah apa .. so aku pon buat tak tau ja lar , takda kena mengena thailand dengan bab yang tengah belajar skrang nie . tiba2 dia acu pembaris panjang tu kat muka aku . aku pon gejut la pasai apa cikgu nie ? pstu dia cakap muka aku macam orang thai ,. harhh gelak besar la aku . ada kea patot kata macam tu kat aku . adodoh cikgu nie ~ tapi memang pon , hehe ada lar jugak keturunan thai sikit2 belah abah aku uh . mcam2 sunggoh aih depa dok panggil aku noh . 

time geografi pulak ! cikgu HARON , eh bukan cikgu anathan lah .. tu panggilan ja .. motivator ari tu lar yang start panggil cikgu harun uh , pstu kami nie kan nakal sikit ,, hehe sonok le nak ngusik uh .. cikgu dok ngarut apa tak tau dok buat2 macam dukun plak , nak buat lawak latuh . :) dalam2 tu kamie nie dan lagi la dok mengarang karangan dwi-bahasa . hee mengarot sunggoh .
macam nie lah budak 4tek2 tiap2 hari macam2 ragam .


--cikagarpink--


No comments:

Post a Comment