Friday 12 October 2012

terBAIK ar !

assalamualaikum weyy . 

penat arh sakit kepala , sakit lutut sakit segalanya weh .. hihi happening gila ar hangout tadi .. tambah2 dapat jumpa cikgu neesa .. auww best uh .. p maen bowling lak uh pstu ronda2 pstu makan2 . huhu ..
Omoiigosh , malu sgt tadi uh .. tu lar bajet tera sgt an . hehe baru ja nak baling bola yg comeh tuu tiba2 jatoh plak . *malu lar sat* still now aku masih ingat kejadian tu ,bila ingat mesti gelak sorang2 .. yang lawak nya time aku jatoh tu , aku toleh kebelakang . aku nampak depa semua diam smpai tenganga plk uh . takpa aku pon toleh kali g tengok depa semua pakat renggah gelak . arrr malu ar .. sakit lutut aku wey , alaa jatoh saham aku weyy semua pakat tengok .. tapi takpa aku still comeh ken ken ? hehe perasan sikit .. kira okey lar kan dari orang tu ! baling bola longsor kebelakang . hahaa 


- BOWLING TIME . -




with cikgu neesa ..


pastu g ronda2 parkson dulu ... hehe tunggu cikgu neesa g mana xtaw .. dan la lagi an pose2 bagai kat tepi tu.. heheh









pstu time makan .. hehe kene maggie bakso semangkok , teh 'o' ais limau satuu . alhamdulillah .. kenyang kejap perot . hehee


--cikagarpink--










No comments:

Post a Comment