Friday 5 October 2012

Tuhan Berikan Aku Cinta ..

assalamualaikum .. dah lama aku tak p lawat mak ani , tadi petang pegih la sat jenguk2 rindu juga kat mak ani .. alang2 pait mai uma tu tumpang la p jp ..mula2 tu segan lah jugak org tak ajak , malu lah kan .. hehe tapi sajalah buat muka tak malu .. actually dah lama dah tgu org tu ajak tapi tak ajak pon .. biar lah buat2 muka tembok sebentar . sekarang nie aku tengok n dapat rasa yang org tu dah berubah banyak gan aku .. selalunya kalo naik keta gan dia banyak juga nak smbg2 ke apa , nak usik2 ke uh .. tapi tadi lain pulak macam terpaksa ja bawa aku .. napa dah lain ? heran jugak aku . bakpo jdi mcm nie ? dah tak sayang kea ?
memang banyak sangat yang berubah sekarang nie , kenapa hah bila aku betol2 dah sayang org sepenoh hati aku ikhlas tapi apa yang aku risau tu msti nak jadi jugak . apa salah aku ? tak layak ka aku dicintai ? dihargai ?? sudah cukup sudah la .. aku takmao dikecewakan lagi . tak mampu nak tanggong semua nie .






mention this to MF ::::> kehadiran MF dalam hidup ini tanpa diundang, tapi setelah mengenalimu cinta yang hadir dalam hati ini bukanlah dipaksa2..rasa sayang ini hanya untuk MF..hadir MF dalam hidup ini cukup bermakna,...hanya satu ku pinta jgn berubah selagi teguh pada janji..ILYSM MF


--cikagarpink--

No comments:

Post a Comment