Wednesday 12 March 2014

LESEN OHH LESEN ..

hailoo uolls .. *bak kata org tu 'sperkeng'* ..gehgehgehgehhh .. lesen oh lesen bila dop tau nak siap .. dh dekat smggu lebih dh takkan taksiap agieeeeeeeeh .. geramm aahh ! haha okay macam yg abah janji kan .. habis spm baru pikir psai nie . hooreeyyy akhirnya tercapai jugak .. hari yg nak pie dgq ceramah tu excited gilak bgon awai siap pkul 7.30 pagi lg dah tunggu depan kdai cina tu .. aku guna agen tu nk p jv cergas ..ngek betoi rupa2 nya kedai dia bkak pkul 9 .. apa lg cemuihh ar tunggu balik terus ..cancel tak jadi p .. dok esok tu plk pkul 8 lebih baru p ..huhu dapat p naik keta omey2 warna putih tu yg kecik molek tu .. smpai ja kat tmpat tu trus masok bilik cari tempat ..nahhaii ramai kot , kat belakang ja ada tempat , terpaksa la p dok jugak .. nasib ada kawan dari agen yg sama .. tiba2 muncoi sorang mamat nie , dlm hati dok kata comfirm mamat ni mai dok sebelah aku .. sbelah aku ja yg ada kosong pon .. adoiii segan arr ..haha yg nak gelak nya dia bawa beg besauu ohh mcm nk p sekolah ja .. rupa2 nya dia bawa bekal lors tu yg kembong mcam ja . hahahaa ..smpai petang dok kat situ , cemuih laaaa ..

lpas ja bpa hari ,kena p test computer plk , takp giponn dh getar senak perot sejuk satu badan .. sedih nyaaa lpas ja semak kputusan dia kluar perktaan ni "GAGAL" .. frusttt la jugak rsa mcm jantong nak luruh ja ... kluaq la jugak air mata 2 3 titik ..betol 41/50 lgi satu ja nak lulus... hmmmmmmmmmm ..p pulak kali ke2 ..alhamdulillah .. "LULUS" 45/50 .. syukurrrr ...amin .. lpas ja hbs test computer tengah tunggu Miss Tai mai ambil aku dok la kat krusi paling belakang dekat dgn pintu.. ada sorang mamat indu tu , gaya dia ala2 raperss , hohohoh sluar yg besaq melondess tu ..dengan rambot ala2 kpop tpi dh mcm kpot ja aku tgok ..haha ..dia duduk krusi dpn aku .. bila kerani dekat myspeed tu pgil nama dia , dia pon terus bangun ..astaghfirullahalazim .................... bila ja dia bangun bulu roma aku terus meremang nak pitam smua ada time tu ... bila dia bgn sluar tu melondessss , eeeurrrr tk pakai underware kee tambi ? nak raperss pon jgn la smpai nak nunjok habis ... punggun bebulu geliiiiiiiiiiii nyaaaaaaa ... aku memang tak suka bnda hidop yg berbulu arrr....hadoiiiihhh mcm2 gelagat org ...

okay doh habis part tu .. ni part kelas teori plk .. mula teori moto ..hee masok kelas pgi tu cikgu tu dok terang2 isi borang pe smua ..pstu dia ckp petang tu ada practical 3jam kena naik moto ...alamakkkk aku ni takot dahhh mcam mana ni dah tak reti nak change gear , boh gear reti la .. haha apa lg time rehat tu cepat2 ja msg BUNSAYANG , hehe tnya nk change gear buat aceno ... selamat lagi ada dia ..hehe time nak p mkan tu ada ar sorang laki uh gegeh nak belanja aku konon ..takmau arr dah la takkenai ... aku pon kalot2 ja bayaq terus belah p tunggu kat tmpat nak ambil moto tu ... getarrrrrrr segalanya ... aku ingat kan aku sorang ja yg terok ..rupanya ada lg org yg terok .. nak start moto tak reti last2 pgil cikgu tlg start ..dah le kna pakai helmet free dgn bau2 yg ckop harum .. try naik yg batas tu ,yakin lebih takkan jatoh naik sekerat ja terpeleoot kot tepi dh . malu nyaaa . haha nak try pulak buat break menyakaq ..dok atas moto siap baca doa bagai , boh gear 2 pstu 3 pederas moto smpai dkt line trus break ...tak ada bunyi menyakaq pon moto pon tak benti pon jalan trus ja .. haha..biar lah practical bru .. yg pling best nak yg bye2 lambai2 tgn tu .. hohoooo ada sorang pakcik tu baya2 abah aku dah , dia jd kepala dok dpn sekali yg blkg ikut ja dia buat .. yg belom smpai simpang pon dah ikut angkat tgn . mcm2 cikgu kat situ geleng kepala ja .hahaa .. habis ja teori excited lgi ni ada org tu ajak kita kluaq nk teman beli baju la apa .. tba2 tak jadi ...hanginnn terusss panas terus pening kpla terus .. hmm meluat laaa .. lau dah tkjadi pon gtau la nk p gn kawan ke apa ..ni lgsong tak gtau apa2 dh balik baru bgtau . k fine mmg org nie dah tak penting dh pon smpai nak gtau satu msg pon takbole kn ? emmmmm lantakk lahhhhhh dahhhh malassssss laaaaa ...malu kot nk kluar gan aku ...lain kli takpyh ajak aku ..aku pon tak gdoh nak sakit hati ken . gerammm lgi ni smpai hari ni aku geramm bila di pkir balik npa dia mcmtu , takot aku ganggu ka ? ....welkkk mula nak merapu lani .hehe biaq dia la ni cerrr aku bkn dia .STOP.  hmm teruskn lagi dgn teori kereta .. jap ja 3jam jaa ..mcm biasa la cikgu tu gtau mcm mana nk gna gear keta nak naik bukit nak parking ...


haha ni diaa moto baru cek ... honda future ..baru ja ambil kemarin ,, jom kta wengweng jom..hmm sebenarnya cek dah kehabisan ayat dh . haaha k la nnti cerita lg nahh ..

No comments:

Post a Comment