Thursday 15 November 2012

sehari bersama . haha

pagi tadi mak ani datang rumah gan MF , hee nak manggil kenduri abg2 MF ler ..adodoo wanie uh kalot sunggoh . sampai takdan dan mak ani nak masok, dudok pon tak lagi dah kalot ar nak tunjuk album yang aku buat uh .. arggg tidakkk malu kot ! *MF tu album kita auw* .. makan tengah hari ramai2 , seronok tgok family kita rapat macam nie .. :) lepastu ikut mak ani pulok nk p manggil , mak ani ajak aku on ja .. haha pastu ikut g shoping pulok ha , mak ani nak beli barang ur untok kenduri nanti an .. dah habis beli barang tu p lepak kat uma mak ani .. hihi mak ani buat drama lar sat tadi uh .. sedih lar jugak tgok dok teyak2 uh , aku diam ja uh .. aku pon ukan boleh ha tgok orang teyak2 tuu nanti nak teyak jugak uh ..
hmm balik tuu mak aku la pulak ajak kuar makan .. nak belanja menantu dia ha , kesian tgok demam2 uh .. hehe *sayunk tq nah mao jugak ikut p makan tadi , kesian dia dah la demam uh ... owg doakan sayunk owg uh cepat sembuh k, muuah mlebiu*  


otw nak p makan .. hehe



dah sampai ha , jom terjahhh !



masa untuk makan ~ nyum2 .. :)



# kesian yayunk aku tu , nak makan pon susah ..
dengan demam lagi uh ,
hehe seannya dia .. happy la hari nieh .. tq taw ..




No comments:

Post a Comment