Thursday 8 November 2012



menjak2 nie npa pon tak taw , jiwa nie tak tenang ja .. serba serbi jadi tak kena . macam2 yang aku rasa , pedih sedih tegores hatii niee taw dakkk ? KENAPA TAK PERNAH NAK PAHAM HA ? tak taw laa mcm mna nk aku luah kn , kat spa yg boleh aku luah kn apa yg bersarang dalam hati aku ni . nak cita kat dia ? hah belom tentu dia akan paham aku an . sebabnya berkaitan aku dgan dia jugak .. Ermm sebenarnya kan lepas2 dari malam tuu smpai skrang ,aku masih lagi terluka . memang lah kalau dia cakap kita dah oke , mungkin itu yang dia rasa . tapi aku ? tipu diri sendiri . aku pura2..dari cara dia cakap malam tu mcam aku nie ja gegeh nak sruh bekepit layan aku 24jam .. aku tak mintak pon sampai macam tu . sekurang2 nya bagi laa sikit masa kat aku . susah sangat ka? aku nie pon manusia jugak . kalau lah dia rasa dgan melayan aku tu satu masalah bagi dia gitau ja lah .. aku tak pernah paksa ..mungkin dia rasa malu kot berkawan dgan aku ..satu lagi aku bukan tunggoi kayu org boleh suka2 nak marah , aku pon taksuka org marah2 tinggi2 suara gan aku , dah pkiaq tak mau nak pnjang2 tu lebih baik aku diam . tapi sampai bila aku nak diam ? dari apa yang aku tengok masalah nie takkan selesai kalau aku diam .. aku masih sayang dia , sayang hubungan ni nak kekal . tapi aku takot bila satu masa dah tak leh nak sabar lagi ,takot la kan macam2 keputusan yang akan aku buat . aarhh semak betoi , asyik aku ja pkiaq nak jaga perasaan dia . dia ada ka ? kalau cakap dia ja nak menang , dlam talifon pon boleh marah2 tlah la kalau jmpa depan2 . macam mana la kan , ntah2 melambong ke istanbul dh pa . dia uh bukan rety nak romantik ke apa . tak sweet langsong . romantik tak semestinya kna menggatai bagai kan ?  emm tak tau lah buat lah apa yg terbaik untuk kita .



No comments:

Post a Comment