Sunday 30 September 2012

terima kasih awok .

oohoi mak , alhamdulillah lah ya allah .. terima kasih allah masih beri aku peluang untuk bernafas .. 
hari nie memey badmood gila tahap meroket ke bintang . aku pon taktaw lah apa yg serabut sgt kepala aku nie .. nsib baik la ada hamba allah sorang yg memey baik hati tolong selamatkan aku dari kecelakaan . malu aku tiba2 terasa org pelok pinggang dari belakang .. tekejut jgk .. tuptup baru aku sedar yg aku tgh berjalan di tengah2 jalan dan hampir2 di langgar . adoii mak keta ja mewah takkan takda hon . tapi taktau la mungkin aku tak dengar kot .. orang yg selamatkan aku tu pon tak panggil ke apa tiba2 teros tarik . dia kata lambat kalo nk pgil aku lebih baik dia tarik dulu .. tima kasih awak , kalo tak taktau ar apa yg jadi kat aku dh la tgh pns nak pegi tunggu bas .. 

No comments:

Post a Comment