Tuesday 24 September 2013

Kenapa hah!!!

Nauzubillah..Ya allah..kenapa ada rasa curiga dan syakwasangka..bukan kan semua perasaan itu tidak baik...eeerrrkkk...sebenarnya aku tension..stress..sejak kebelakangan ini..sering sahaja perasaan itu hadir ke dalam benak aku..ketika ini hanya yang mampu aku lakukan hanya lah berdoa..agar Allah memberi ketenangan, kedamaian di dalam hati ini...
Kadang-kadang aku rasa macam kena tipu jer...bodoh kan??..terlalu mempercayai orang...
kadang-kadang terfikir juga aku dengan kata-kata mak..kata mak JODOH tu rahsia tuhan..
kata mak lagi...jangan lupa tuhan..pinta padaNya agar memberi pertunjuk kiranya benar apa yang sedang aku alami ini...
kata mak lagi...perempuan yang baik untuk lelaki yang baik..
Ya Allah ..kenapa mesti ada perasaan macam ni?..
kata mak lagi...selalunya Allah akan mendengar doa-doa orang yang teraniaya...
teraniaya kah aku?..kenapa susah untk aku mencipta bahagia??..tak layak kah aku untuk bahagia..???
TENSIONNNNN!!!!
Kalau lah aku ada kuasa..ingin aku selami hatinya..nak tengok apa yang ada dalam hati 'dia' sekarang nie..
betui kah 'dia' tak permainkan hati aku...tak tipu aku...hhuhu...sebenarnya aku tengah sedih tahap gaban dah nie....
Perlu kah aku tanya???
Ada jawapan benar kah darinya???
aku sebenarnya tak suka orang TIPU aku...
sebab aku sayang 'dia' sepenuh hati aku..
aku ikhlas...
Ya allah..hanya padamu ku serahkan segalanya..
Amin..


p/s :  kadang2 bila hati tengah sedih pandai pulak buat karangan macam bagus...hahahah...sasau..sasau


No comments:

Post a Comment