Friday 23 August 2013

sahabat untuk selamanya

 
salam cinta ..
emm taktau laa psai apa sejak menjak kebelakangan ini
tiba-tiba ja dating mood nak mengarang .
so enjoy lah gan cerita aku  nie ye ..
kali ni nak berkisar tentang budak sekolah ..
budak teknik2 ..
 
 
 
so ni lah budak teknik 2 ..
 
intro dari atas belah kiri : shera, deah, ana, maddeh, kakton .
dari line 2 belah kiri : rakbi , farahi, meen, zam, byna( aku la tuh )
line 3 belah kiri : iera, adek, nani, huda, yana hehe bukan yana shamsudin yee..
line 4 belah kiri : ezza, rafika, fazera, biey, lala .
line terakhir belah kiri : wahi ( solomak wayuwey heheh) , yana lgi and dayah , yg seksi tu bini Justine bieber, "shih chie" , min ching dan pavitara .
 
banyak cerita manis ,pahit masam masin aku gan depa ..
bagi aku kenangan waktu sekolah ni takkan aku lupa , maklumlah kan skrang nie pon
dah sibuk dgan trial exam , lgi bpa bulan ja nak final dah dan ni
bermakna lgi brpa bulan ja aku nak duk gan kawan2 aku ..
adoooh wey sedih bila dikenangkan .
dalam banyak2 kawan nie ada lah jgk yg aku knai dari skolah rendah smpai skrang ..
dalam klas macam2 ragam , ada geng buli ,ada geng bas sekolah  'haha ketupat besar sangat' , ada geng bini2 ku gangster ,ada geng comey 'termasuk aku latu hahaha' , ada geng alim-alim kucing ..
macam2 laah kira semua nie dah jadi kebiasaan , bukan setakat kawan2 ja dibuli cikgu pon boleh jadi
sasaran ..inilah pahit manisnya saat aku takley lupa ...
 
 
 
 
 
ni aku gan zam .. memba yang aku kenai dari form1 sampai lah skrang ..
kawan semeja kawan sebangku ,kawan skodeng , kira semua lah ..
gan dia lah pintu bilik air che tom tu jadi mangsa keaadaan .. hehe
yg takley lupanya time , p toilet ..
hahaha aku suruh dia tggu depan pintu so setialah menunggu ,tunggu la sangat
lepas ja kuaq toilet aku baru aku nak cakap sesuatu dia dah lari tak cukup tanah
time dok riuh lah sai toilet tu berantu .. coooih terkinja-kinja la aku
nsib baik lah kain tak terlondes .. tapi mmg byk la kngan aku gan dia ..
smua masalah dikongsi bersama ... kira bff aku la jugak .
 
 
 
hai makcik nak g maner ?
haha nie lgi sorang ,
byk jga la sokongan yg dah dia bagi kat aku ,
thanks yer kawan ...
dia lah kawan yang sama2 lari
dari mamat belukang tu time terjumpa kat cs
(haha fazera msti hang ingat kan cerita tu)...
 
 
ni model2 dari Vietnam ..
lailai~ satu barang satu ringgit mai beli mai beli ...
haha gurau ya .. yg merah itu lala bukan siput lala ye , heheh
yg sorang lagi tu biey syunk hahahahahha ..
k biey nie seorang yang banyak akai ..
kira dialah penyeri kelas kami ... takda dia sunyi kelas ..
dia suka buli budak2 dlm kelas smpai dIgelar kan ' BIEY TODAK' ..
haha membuli ketua tgkatan ezza si lover kpop kat blakang kelas ..
mucuq tak di uplod dlm youtube psai murid buli ketua klas .
huhu time tu lah pling riuh dlm kls time ckgu dok sibuk mesyuarat ..
LALA cool ja , tak byk kerenah .. lala merupakan PA kpda biey .
hahah takley lupa tarian gentleman ampa tuh .. haha
 
 
ezza si lover kpop , aku , rafika , biey todak .
nie time kami p men bowling and lepak bakso ..
ezza si lover kpop nie ketua tingkatan kami ..dia yg sering kena buli gan kmi
dia gan rafika dah mcam adik gn kak..
fika aka kakak - hehe dia nie sweet2 gitu ayu je aih , ank sapa la nie ..
kaki gelak kaki qenyeh ja memanjang ..
 
 
 
nie sorang lgi , penggamat kelas ..
betoi ka ayat aku nie ? aah bole ja lah .
nama sebenar ammira syafiqah , dlm klas kami panggil adek ..
anak cikgu anak pensyarah ..
so byk laa akai yg jenoh .. dia lah cable kuat kelas kami ..
nak trial nie dia lah yg duk antaq spot2 tu semua ..
thanks adik gayut gan aku malam tu , hehe
terima kasih daun kladi klu boleh antaq la lagi ..
 
 
yg lain2 yang aku tak publish tu jgn lah kecik aty noh .
nak cerita semua pjg sgt nnti boring plk ..
apa pon ampa semua laa yg TERRBAIIIKK wooo ..
aku doakan kita semua Berjaya
moga kita semua mendapat apa yg kita impi kan ..
do the best ,
good luck don't be loklaq ...hahaha
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment