Wednesday 29 May 2013

#hangout#family#dating#hubby#

sayang apa kabar dgn mu ?
disini ku merindukan kamu ! hee
poyo toi baru ja jumpa tadi ..
 
hari ni hari yg paling happy , hehe dah lama tak rasa happy mcam nie ,
yeaa maksud aku happy hangout ramai2 gan family laa .. huhu
kali nie kuaq gan family dia pulak ... mcm tahun yg sebelum nie gan family aku ..
biase laa p mana lagi .. picnic Pantai Merdeka laa ..hehe
happy happy sangat .. thanks yayunk uh ajak n tolong bawa p ..hiihii I love you ~
emmm sbnarnya aku tak tau pon family dia nk p pantai .. tiba2 pagi tdi dgr mak aku la ,
cam biasa ar dok gayut tepon ,, pas uh mak gitau mak ani ajak p berkelah ...
mula2 tu tak mau dah p , segan laa lgi pun yayunk kite takda kijow la .. hmmm
dok tgh hari uh yayunk call tanya nak p tak ? pelik gak tak kijow kea mamat nieh !
halfday rupanya .. ohyeaa mcm bole p jaa .. memey bole pon ..haha seronok nyaa ..
best laa dapat tgok family kita mcm nie ... dah rapat gila kan b ? heehe
b thanks a lot uh , cyg tak tau nak cakap cm na dah betapa bahagia nya cyg dgn b skg nie ..
 
 
moment yg takkan aku lupa :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
BYNA & PAIT
 
 
 
 
 
 
 
 
oke laa wee itu jaa .. nak bum2 dah ..
letih nie ..heheh
B TQ .....
ILYSM , HACKS awok ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



No comments:

Post a Comment