Wednesday 5 December 2012

PATAH SERIBU ..

assalamualaikum ..

agak lama jugak la aku tak update blog kesayanganku ini...hahaha sebenarnya tak da apa yang nak aku share gan kekawan...dua minggu lepas aku dapat berita yg agak membahagiakan dan teruja la jgk...mak mentua ...hahahaha awal2 pagi dah bt aku teruja sangat...kalut mcm aku la jgk..hehehe nak tau knapa??? mak mentua suruh aku jd pengapit abang pait...hahaha seumuq hidup aku tak penah jd pengapit pengantin sapa2 la lg..jd pengepit boleh la..hahahaha...aku pun gtau la kat mak aku...kalut la cari baju bagai...last2 jumpa la baju tu..mak kata sekali sekala kita bt vogue sikit...kan apa aku pun masih kategori anak dara..kena la vogue    sikit dah nak jd pengapit pengantin..kena la cantik jgk..bila orang tengok pengantin mesti la orang tengok aku jgk...hahahahha gelak besaq cek! mintak2 la saham cek pun tinggi jgk...ehehe

semalam ada la satu nomber phone dok msj aku...mula tu hairan jgk, rupa2nya kak ila (yg akan dikepit oleh aku nnti)..hehehe..sembang punya sembang aku dah excited sgt aku pun tnya lah nak kan kepastian betoi ka aku yg akan jd pengapit dia nnt...huahua...bkn cek yg jd pengapit dia loh...ada saudara dia kot...hilang la mood teruja aku yg dah berminggu2 dok nak jd pengapit nih...hahahaha apa sudah jd???...hah aku tak jd la nak pakai bj yg vogue tu...eeerrrmm.jatuh saham cek...ee malu lar sat .

No comments:

Post a Comment