Saturday 25 August 2012

a dreaams arh ..

alhamdulillah , syukur syukur . akhrnya tercapai jgak angan2 nak beli kebaya .. ehee ecewah konon2 nak melaram ar nie .. huuhu smlm g shoping gan mak nakan , hee tepegon gila tgok kebaya hijau tuu ..dh test dh elok2 ja lekat at badan , nak ambik ke x ? kalo aku amik t badan nek xbole pkai dh rugi lar kan .. ermm dh la ada saiz tu ja .. xpa la bukan rezeki aku kot .. try cari yg lain .. dpt juga , makcik gan pakcik aku la yg pilih dpa kta okeh dh ..xtau la aku ikut ja lah ..hehe nsb lorh balik tu mak tgok dia kata oke cantik dh . herrh kalo dh cmtu aku k ja tpi hati aku nie dok melekat ha lagi dkt hijau tu .. adohh ..xpa nanti cari len lah .



*hehe yg nie ha hijau tuu . cantik kan ? suka kot yg nie .
dalam fiting room .ngeee ~


* b nie ha kebaya yg cyg beli uh , oke dowk ?

serabut , malu eh mata bengkak . @_@

No comments:

Post a Comment