Wednesday 6 June 2012

CEQ NAK NSET...#####$$$$@@@@@

sob~~ sob (sedih) ...
ceq tengah tension nieh..
nset ceq problem lg...adusss adious..
awat la abah nak hukum aku plak?
taw dak? betapa pentingnya nset bg ceq
zaman la nieh smua org ada nset..
even tok aku kat kampung pun ada nset..
tpu kan kalau kita gtau org yg kita xdak nset..

nset ceq dah nazak sangat dah..
nak call ka nak msj ka kena dok kat cger
satu ari kalau x msj ka x call superman aku
rasa mcm dah hilang nyawa..
begitu lah pentingnya nset bg aku..
tapi mujuq la superman aku tu paham..
xleh call n msj aku dia telipon umah..
msj kat nober mak aku..
dia ajak aku pi bli bru tp aku xmau
..xmau nak guna duit dia uh..aku bkn jenis materealistik..
nak mcm2 bagai..huhu

mama tolong lah..papa tolong lah
ceq tau..abah sja nak bt bg ceq tertunggu-tunggu..
tp ceq xleh tahan dah nie
ceq nak nset bru..



not in mood ;(
HANDPHONE IS A IMPORTANT THINGS..

No comments:

Post a Comment