Wednesday 2 May 2012

hijau kuning !


" KEDAH PANTANG KALAH "

semangat ceq p tgok bola ur , pg2 lg dh kalot kmas2 brg na alik alostar ..cean NYET gan IMAN . tokleh ikot , huhu first time ceq nak masok stadium nama ja dok kedah tp xpenah masok ..hehe rmai kot penyokong kedah. haha semangat ! smpai2 ja at stadium tu mata ceq ny nmpak dua wana ja , hijau kuning aih.. jalan sesak nak parking pon susah .. bola punya pasai parking jauh pon xpa , ceq sanggop jalan ur .. huhu msa jln at luaq stadium uh ceq da nmpak sowg mamat nie , dia dok senyum2 pastuh dok lambai2 tgn .. mula tu heqan jgk .. egt an sapa rupa2 nya budak taman aku lorh .. bhaha~ aku pon senyum la balik..ermm sementara nak tgu pintu buka ,p dok minum2 pe dlu uh at kedai ur tetiba aku nmpak PAIZ ..ehh betoi ka dia ny ? aku pon usya la lg . huhu bkn uh owg lain la tgok dari tepi cem paiz .. sejibik kooot cem dia dgan tinggi nya , rambut nya , dgan cara jalan nya ,cra dia senyum uh lg nmpk cem paiz .. atooi mak ! lg wndu laa aku at paiz uh .. eishh line pon time ny la nk bt hal ! nak mcj pon xleh .. menci uhh .. dgn btri plak low time tu..haa pintu dh nk buka pa g pakat serebu la nk masok .. separuh pengsan dh , hmm pening ~ eish da jntn mana nth plok pinggang aku .. adooh pa lg aku pon cepat2 lar p dekat2 gan abh uh .. dok pegang abh ja xlepas dh ..siot betoi jntn uh !! yeahh dpt juga masok stadium ur ..perak buih la sat .. hehe dpt dok dpan uw .. ramai owg dpn blakng kiri kanan pnoh gan laki ja .. malu2 .. kmie ja pmpuan yg dok at dpn uh ..arhh lantak la , jnji bole tgok bola . separuh masa pertama wanie semangat betoi sorak uh .. haha dekat2 nak hbeh dia pon lembik , mcm2 nak tidoq la , lapaq la.. hahah pemain kedah pon mula2 semangat , steady ja ..last2 pakat semput .. masa nak kluaq blik tuh terserempak gan penyokong2 kelantan .. da laa abe klate ny minta na tukaq selendang yg aku ikat at kepala ur , dia nak mek kedah nak bg yg kelntn nya at aku tp aku bt xtaoo jer .. huhu cean diaa ... sory eh abe weey !


pulun kedah pulun !


semangat nieh !




No comments:

Post a Comment